06.11.20

Виконати тестові завдання на 06.11 і надіслати до 17.00 на Viber 0680266372 або на електронну пошту nazarcuksvitlana4@gmail. com .Завдання виконувати в робочих зошитах або у Wordі

Контрольна робота " Лексикологія ", 6 клас

> Завдання 1-7 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний.

1.Лексикологія вивчає:

А слова як частини мови;

Б лексичне значення й вживання слів;

В граматичне значення слів та словозміну.

2.Діалектні слова – це:

А слова, які розуміють і вживають усі;

Б слова, вживання яких обмежене певною місцевістю;

В слова, які використовують люди певних професій.

3.Застарілі слова – це:

А слова, які перейшли в українську з інших мов;

Б слова, які використовують люди певних професій;

В слова, які вийшли з активного вжитку.

4.Власне українські слова перелічені в рядку:

А душа, сонце, річка, небо;

Б мати, батько, брат, спільність;

В лелека, мрія, мимохіть, плесо.

5.Неологізми перелічені в рядку:

А поштамт, ситро, хоровод, інтернат;

Б мобільник, факс, хіт, діджей, субсидія;

В чимчикувати, швендяти, вештатись.

6.Діалектні слова входять до складу синонімічного рядка:

А гарний, вродливий;

Б смугастий, басаманистий;

В стежка, доріжка.

7.Слова-терміни вжито в рядку:

А суфікс, діалект;

Б концерт, зірка;

В мовознавство, дзеркало.

10.11.20

Вивчити правила з параграфа 12. Виконати вправу 93.

Завдання виконати в робочому зошиті до 18.00 , сфотографувати і надіслати на Viber 0680266372, вказати клас, ім'я та прізвище

22.01.21

Скласти усний твір- опис приміщення (усно описати свою кімнату)

12.02.21

Вивчити правила написання НЕ- з іменниками, правопис складних іменників.

30.03.21

Написання - н і -нн у прикметниках.

Навести письмово по 4 приклади прикметників з -н і -нн. Вивчити правила параграф 48.

13.04.21

Виконати контрольну роботу з української мови з теми "Прикметник". Виконану роботу надіслати сьогодні до 2000

Контрольна робота з теми

«Прикметник як частина мови»

1. Як змінюються прикметники ?

а) за відмінками; б) за родами і числами;

в) за відмінками, числами, часами; г) за родами, числами, відмінками.

2. Прикметники високі, глибокі, далекі :

а) твердої групи; б) м'якої групи; в) мішаної групи.

3. Від поданих іменників утворити прикметники :

Студент, Запоріжжя, Буг, товариш, казах, Рига.

4. Виписати прикметники, від яких утворюються ступені порівнян­ня :

світлий, молодий, вечірній, міський, шерстяний, дорогий,

солов'їний, цегляний, батьківський, науковий.

5. Вказати ступінь порівняння та його форму прикметників най­більш високий, найменш стиглий:

а) найвищий ступінь; б) вищий ступінь, проста форма;

в) найвищий ступінь, складена форма; г) найвищий ступінь, проста форма.

6. Записати прикметники, знявши риску.

Залізо/бетонний, чорно/земний, військово/повітряний, темно/ зелений,

південно/український, легко/крилий, жовто/гарячий.

7. Утворити ступені порівняння прикметників поганий, гречаний.

8. Розподіліть і запишіть у три колонки прикметники, відповідно розряду.

Шевченкова, круглий, лляний, солодкий, шовковий, щасливий, весняний, материн, мудрий, добрий, козацький, мідний,батьків, свіжий, пташине, сестрин, ранній, Миколин, запорізький, Маріїн, новий. Зелена долина, червона троянда, собача шкіра, залізні двері, журавлиний ключ, малиновий стяг, вовчий апетит, собача кропива, малинове варення, вдала спроба , лебедина пісня, мамині руки, залізний кулак, журавлина пісня, вовча шуба.

9 Запишіть словосполучення, розкриваючи дужки. У прикметниках виділіть суфікси і з'ясуйте, до якого розряду належать утворені прикметники.

(Україна) мова; (народ) мудрість; (соловей) гай; (ласка) усмішка; (вишня) сад; (роса) доріжка; (виноград) лоза; (бабуся) хустка; (місто) парк; (бджола) вулик; (вовк) лігво; (сніг) зима; (чари) сопілка.

10. Знайди й підкресли ,,зайвий” прикметник

1. Ласкавий, лагідний, лютий, гречний, солом’яний. 2. Блакитний, жовтавий, тьмяний, качиний. 3. Дерев’яний, веселий, лаковий, пластиліновий. 4. Доньчин, материн, батьківський, товаришів. 5. Ведмежий, солов’їний, заячий, жираф’ячий. 6. Ластів’ячий, пізній, грачиний, лебединий. 7. Смородиновий, малиновий, буряковий, виноградний.

11. Утворіть присвійні прикметники від поданих слів

Сестра, брат, прадід, Іван, Микола, Андрій, Марина, Марія, Наталя, учитель, школяр, учень, друг, однокласник.

12. Підібрати до поданих іменників потрібні за змістом прикметни­ки.

З будь - яким словосполученням скласти й записати речення.

Путь, біль, степ, шимпанзе, тюль.

Кiлькiсть переглядiв: 321

Коментарi